piątek, 31 stycznia 2014

Haul zakupowy

Wyprzedaże w tym roku ominęły mnie szerokim łukiem nie skusiły ubrania ani kosmetyki.Ale parę innych rzeczy wpadło mi w ręce.

W Jysku dokupiłam sobie podkładek w motylki i koszyk do kompletu urzekły mnie też zawieszki w formie białym serc i świecznik który ja u siebie widzę jako flakonik na kwiaty

Mam też coś do poczytania na te długie, zimne wieczory trylogie "Kroniki krwi" osadzoną w świecie Akademii wampirów Richelle Mead


W tym roku nie zakupiłam jeszcze żadnego kosmetyku poniżej gifty, które zasiliły moja kosmetyczkę: zestaw kremów z bio rokitnik i box miyo

ale u Was chętnie obejrze co upolowałyście....

20 komentarzy:

  1. wow fajne zakupy i duże przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem tych zakupionych przez Ciebie książek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. koszyczek z Jysk jest prześliczny, taki wiosenny

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mi przybyło sporo książek na zimowe wieczory :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z reguły omijam Jysk bo co wejdę to kupię jakiś bibelot do domu, który później jedynie zawala miejsce :) Ale kremów z Avy to jeszcze nie widziałam. Wersja z rokitnikiem jest do jakiej cery?

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne te białe zawieszki :) Lubie białe dodatki :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszyczek w kwiaty naprawdę uroczy! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. box miyo? co tam jest w środku? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo ja bym poczytała jakąś ciekawą książkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne te motylki urocze :) reszta też fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobają mi się te białe serca i świecznik, lubię takie dekoracyjne bibeloty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ZAKUPY - to jest coś,co lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiłaś mnie książkami :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyprzedaże to zło dla portfela :D Lubię motyw motyli, wiosną czuć ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. motylkowy koszyk jest super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje wszystkim za komentarze motywuje mnie to do dalszej pracy. Odwiedzam wszystkim komentujących.